B.E.LO.V.E.D

tag zmn kanak2 dr MOK JILAH

Nama Penuh: NOOR HAMIZA AMIRA BT MOHD ZANGGI..
Tarikh lahir: 25 NOVEMBER 1987..(jgn lupa..)
Tempat lahir: Kg Kuala Akob,K.brg..(Kg tok & to'ki)
Tempat Anda Dibesarkan: KG.BATU 23,K.brg


1.Siapakah nama kawan rapat anda sewaktu kecil?
semua spupu2..pas2 member dkt2 umah ni..(linda, nurul pas2 geng2 laki ada gok.)


2. Apakah permainan masa kecil yang anda ingat?
semestinyer main kawen2..ahhaha..main mok2..main msk2..main nth pe lgi..

3.Kalau anda bergaduh dengan kawan anda..
apakah kata kata yang anda nyatakan pada mereka?
xpyh kwn ar ngn ye 2..pas2 bisik2 ngn kwn lain kbo xpyh kwn ngn dia...

4.Di kawasan manakah yang menjadi tempat faveret anda bermain?
umah member2 ar..xpun kat umah aku..


5.Apakah cita cita anda masa kecil?
hhahahaha..aku sebenarnyer nk jd lawyer...dr kecik berangan tp xjd pun..angan2 ms kecik..


6.Apakah kartun atau rancangan tv yang anda
gemari dan masih ingat sampai sekarang?
kartun CASPER..cete antu casper minat sgt aku..tgk kat umah member aku..siap pnjam Video Tape dr member aku..


7.Makanan ringan apakah yang akan anda borong di kedai?
mamee monster super ring,aiskrim asam masin n airkrem poli…


8.Nyatakan seorang rakan zaman kanak kanak anda
yang anda teringin sangat nak jumpa sekarang..
xde kot...sume ada kg ni lgi kot...xingat ar aku..


9.Apakah gelaran anda masa kecik?
xde gelaran pggl mira je ar..


10.Nyatakan seberapa banyak rakan bloger anda
yg anda ingin tau zaman kanak kanaknya..

  • sume rakan blogger mira yg mengenali mira erk..amik ar tag ni jwb k..
  • saper lg erk???erm..sape2 jer la yg rase nk jwb soalan ni..sila la ambik..jgn malu2…
0 Responses

Terima Kasih sbb sudi komen blog myra ni..
Myra syg korang...tnpa korang yg komen blog ni..
siapalah myra kan..teruskan tgglkn komen2 korang yer..myra amatlah hargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...