B.E.LO.V.E.D

Our Ring..





Hari ini genap setahun aku pakai cincin ni..cincin pemberian my HUBBY..
cincin di beli kat Giant ms 2 ada Fair Lazo Diamond..
so kitaorg tgk2 je ar..cuci mata je..tp tgk2 harge nye xde ar mhl sgt..
so Mr.Naqi pun tnya ar nk ke x..aku kate ikt ar..lps bincang2 kitaorg bli ar..
Mr.Naqi kate cincin ni simbol perkenalan kitaorg...

Aku punyer ar jaga cincin ni sbb pemberian Mr.Naqi kn so kena ar pakai sokmo..
So hri ni 04/08/09 genap setahun dh aku memakainyer walaupun hri 2 cincinku ini patah ke putus ntah ar...
aku xth nape leh patah..tbe2 tgk kat tgn dh tercabut..
Aku tkt nk bgtau Mr.naqi tp aku bgtau gak...walaupun 2 3 hari selepas itu ar..
Mr.Naqi marah kat aku dia tnya nape leh patah..aku ckp ar xth..
Maka aku xmemakai cincin 2 dkt sebulan kot sbb xth nk repair kat ane..

Bulan lps aku g giant tut..tut...nmpak plok Lazo Diamond ada wt Fair lgi..
Sukenye dlm hati..aku cpt2 g dkt Lazo Diamond 2 sbb nk repair cincin ni..
Aku tnya ar bpe lama nk repair..dlm seminggu gak ar..so aku kate xpe ar asal leh
repair..n org 2 ckp muking cincin 2 x seperti asal muking bengkok atau pe2 ar..
Aku kate xpe ar xkisah asal leh pakai lgi cincin 2..
skrg aku dpt pakai semula cincin ku ini...setelah sekian lama duk dlm purse aje...
hihihi..bleh gk pakai ms anniversary cincin ni..


0 Responses

Terima Kasih sbb sudi komen blog myra ni..
Myra syg korang...tnpa korang yg komen blog ni..
siapalah myra kan..teruskan tgglkn komen2 korang yer..myra amatlah hargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...