B.E.LO.V.E.D

BeKpes

Salam..
sj je nk update ttg bekpes aku utk hri ni..
kate nk diet kn tp aku rs aku ssh utk diet..
Tp aku akn usaha jgk nk diet jgk k...
Nk kurus kembali mcm dl...Biar lg cute..hahaah

Pagi ni bekpes mkn nasi minyak n minum air pearl coco...
Best sgt..mkn hbs menjilat jari lgi..hiihi..
mkn..mkn...mkn..2 je keje nyer..
nk wt mcm ane kn dh mmg aku suke mkn nk diet mcm ane agak nyer 2 kn..
Kwn2 tlg kawal nafsu aku ni..aku xnk mkn byk..
ssh jd gemuk ni..nk bli bj pun ssh..xsuke2..
Bekpes kena amik tiap2 pgi 2 diet yg btl kn..
Mkn dlm kuantiti yg sedikit jgn mkn byk2...hahaah



ni ar ns minyak yg aku mkn...


Air pearl coco panas best jgk...(yg k.hai punyer...opis mate aku)


Setelah hbs dibahang oleh aku...licin....


Air2 yg berada di atas meja ku..satu air panas..2 lgi 2 air masak..2 botol skali aku minum..kena byk minum air masak kn..(2 3 kali aku duk g tandas..byk minum air..)


Botol2 air masak yg aku kena minum setiap hri..hbskan sumenye..br shat kn..huhu..
0 Responses

Terima Kasih sbb sudi komen blog myra ni..
Myra syg korang...tnpa korang yg komen blog ni..
siapalah myra kan..teruskan tgglkn komen2 korang yer..myra amatlah hargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...