B.E.LO.V.E.D

GoDaan..



Dgn ini aku mengumum kn yg aku akan menjalani proses diet ku.. Br je start semalm..hiihi.. Aku nk diet ar..walaupun org kate aku kurus tp 2 luaran je kn.. dalaman korang xth..hnya org yg th je akn th ye x??? hahahah.. Aku mtk tlg kwn2 jgn goda aku ngan makanan2 sume 2..aku xNKKKKKK... aku dh mkn dh...aku xnk mkn lgi...sdh ar bg mkn.. Tp godaan kwn2 aku begitu kuat..suke mengoda aku...goda lgi... Kuat sggh godaan kwn2 ni.. Tp xpe aku kena kuat semangat kn.. Utk berjaya dlm proses diet ku ini.. Kite tgk pe hasil nyer nnti k... Kwn2 pliz mknjauh2...hihihi..

No entry
0 Responses

Terima Kasih sbb sudi komen blog myra ni..
Myra syg korang...tnpa korang yg komen blog ni..
siapalah myra kan..teruskan tgglkn komen2 korang yer..myra amatlah hargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...