B.E.LO.V.E.D

TAg yg pnjang..huhu..

1. Bekas kekasih saya adalah :
Nk kena jwb ke?hahah..maybe i just keep the answer utk mnjaga hati my hubby ku syg hehe

2. Saya sedang mendengar :
Lagu Misha Omar..xingat tjuk..

3. Mungkin saya patut :
Tdo ar..esk nk keje plok..

4. Saya suka :
mkn..mkn...mkn..mkn...

5. Sahabat-sahabat baik saya :
sape yg rs sy baik dia ar shabat baik sy...

6. Saya tak faham :
tentng bercinta..

7. Saya kehilangan :
hilang kurus..skrg chubby..

8. Ramai yang kata :

saya ni comel hahhah..(sj koya)


9. Makna nama saya :

Cahaya Putri Kebijaksanaan..Lbh Kureng ar.


10. Cinta itu adalah :
erm...cinta is luv

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :


12. Saya akan cuba :

kurangkan mkn walaupun suke mkn..


13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
i dun know!!!

14. Telefon bimbit saya :
Sony Ericsson...Pemberian Org Tersyg ar..MR.Naqi Thnks Sayang...

15. Bila saya terjaga dari tidur :
mesti cri hp dl...nk tgk jam kul bpe..


16. Saya paling meluat bila :
ada org yg meluat ar..

17. Pesta/Parti adalah :
ms utk mkn byk2(mcm ane nk kurus ni..)

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
ntah...xde kot..

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
Peringkat dimana sy msh bleh menerima duit raya...(Skrg dh xdpt.huhu)

20. Hari ini :
ari sabtu..25july2009..(eh..besday my prenz, sbb tag ni bru aku ingat besday bdk 2..hhaha)

21. Malam ini saya akan :
tdo ar pe lgi..

22. Esok saya akan :
Bgun awl sbb nk g keje..

23. Saya betul-betul inginkan :

duit yg byk sbb suke shopping..(mate duitan ke!!)


24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
mesti kate cute gok aku ni...hihi

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
Xkisah dimana shj akn ku terjah..


26. Makanan barat atau Jepun :

xpenah mkn ar..

27. Bilik yang terang atau gelap :
gelap supaya dpt tdo yg nyeyak gitu..

28. Makanan Segera adalah :
MAGGI..

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
I need u 2 understand about me...

30. Siapa yang anda mahu TAG?

uhhh..lenguh menjawb TAG ni..so kwn2 amik ar jwb tag ni mencabar gitu..

CINTA, PATZI,K.Awin,DYa, AMy, Adik Sue Pinky..lenguh jgk nk sbt sume nye..sori x sbt tp korang amik je n jwb tag ni k...jgn lupa...gud luck..

0 Responses

Terima Kasih sbb sudi komen blog myra ni..
Myra syg korang...tnpa korang yg komen blog ni..
siapalah myra kan..teruskan tgglkn komen2 korang yer..myra amatlah hargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...