B.E.LO.V.E.D

Sedih Menyelubungi Diri iNi..

Arghhhh....sedih sgt2..
sedih megenangkan abgku yg terlantar di hsptl...
Semlm abg ky duk wad biasa tut..tut..hri ni terpaksa ditukarkan
ke wad ICU..mcm lgi parah kn..
msk ICU membuatkan aku sekeluarga xsng dduk..
Aku sedih sgt tgk abgku yg terlantar kesakitan,
abgku menggunakan alat bantuan pernafasan utk membantunyer bernafas..
Aku xbleh nk tgk abgku lama sbb aku sdih sgt...sdh yg teramat..
Asalnyer abg aku disyaki deman DENGGI, tp entah mengapa smpai mcm ni jd nyer..
Semakin parah..
Hatiku pilu melihat keadaan sebegini, xsggp rsnye nk hadapi sume ini..
Tp aku th ni sme dugaan ALLAH utk keluargaku..
Aku harap Keluargaku tabah menghadapi sume ni...
Doakan kesejahteraan abgku...
Mak...tabahkan dirimu...aku n yg lain sentiasa disisi mak..
Aku harap abgku akn sembuh seperti sedia kala...
AMIN....

3 Responses
  1. Anonymous Says:

    semoga abg mira cepat sembuh...amiin...


  2. myLovepatzi Says:

    miera,abg no brape ni???


  3. myranaqi Says:

    abg nombor 7 ni...


Terima Kasih sbb sudi komen blog myra ni..
Myra syg korang...tnpa korang yg komen blog ni..
siapalah myra kan..teruskan tgglkn komen2 korang yer..myra amatlah hargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...