B.E.LO.V.E.D

PIndah Opis RO TRG

Salam..

Akhirnyer, br leh pindah opis sendri..dh bpe lama duk menumpang kat opis partner
So, hri ni 23/07/09 kitaorg suem berpindah..
Dgn semangat bru n kerajinan br duk opis br..(Rajin ke???)
Tp tmpat duk aku mcm x best je, x strategik je kn..Duk dpn oiiii..
xpe ar trma je ar kn...asal duk opis br kn..hahahah
Yg best nyer duk sni, byk mkanan kat sni..
Yg best Cendol n laksa penang..tiap2 hri ar aku mkn nnti..
Bertmbh chubby ar aku nnti...huhu
Mls ar nk upload gmbo..
nnti ar aku letak gmbo k..
Welcome to my opis...
Kwn2 jgn lupa singgah kat opis aku ni ble blik ganu erk...
leh blanja cendol kn...
hihihihi..
0 Responses

Terima Kasih sbb sudi komen blog myra ni..
Myra syg korang...tnpa korang yg komen blog ni..
siapalah myra kan..teruskan tgglkn komen2 korang yer..myra amatlah hargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...