B.E.LO.V.E.D

Yey..dpt Hadiah...Yey



Possstoooo..possstooooo..
Pg td msuk opis tgk ats meje dah ada ni brg ni..


Suke sgt..tp 2 3 hari sblm 2 akak iman dh bgtau dah
nk pos kn brg myra 2..
Akhirnyer myra dh dpt hadiah yg myra tggu slama ni
Pe kah dia erk?
Hadiah ni myra dpt sbb myra join contest babyiman..
Follower ke 100 akan dpt hadiah
tarar....so hri ni dpt lah hadiah 2...


comel n cute sgt hadiah ni kn..mira suke sgt2..
thnks akak..
myra suke sgt2 hadiah 2..
nnti myra akan guna diari 2...
Nnti leh ar gune diari catat pe2 kn.. tp mcm syg je nk guna kn..sbb comel sgt..

Ni ar akak yg bg hadiah kat myra.. comel org nyer kn... thnks akak..myra dh trma hadiah dri akak
Jum terjah blog akak ni klu nk beli bj2 baby yer..
http://baby-imankoleksi.blogspot.com/

siap ada tndatgn 2..huhuh..
jgn jelesi...yer..


p/s : oleh krn my hp rosak terpksa pinjam hp opismate semata2 nk amik gmbor sume ni..huhu..sedih rs dh xleh nk bergmbr2 ni..pe ar nsb ku..huhuhu..ble nk dpt hp br ni..
5 Responses
  1. bestnyer dpt hadiah...amy dp dpt pganti sony tu..hehe..leh la bergambar pahnie..hehe


  2. myranaqi Says:

    ye ker??myra blum ada penganti lgi..
    bli hp pe amy?


  3. xbelipun mira..xde duit..ni pun someone bg..hp nokia5730..yg sony tu xbeki2 lagi..nk jual syg..nati leh guna no maxis tuk sony..hehe..nati mira dapat la jugak peganti..sabar..hehe..


  4. myranaqi Says:

    hahaha...
    ada ke org nk bg ke myra ni?
    2 ar mira pun x beki pun lg pun..
    hahaha..pakai je dl hp yg ada ni...
    yg kecewa nyer...xleh nk bergmbar lgi..huhu


  5. ada la..tunggu..hehe..tu pasal kes xleh bergambar bengang tu..ada yg ni leh la gambar sikt..beki dia nk 70 hinggit..huhu


Terima Kasih sbb sudi komen blog myra ni..
Myra syg korang...tnpa korang yg komen blog ni..
siapalah myra kan..teruskan tgglkn komen2 korang yer..myra amatlah hargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...