B.E.LO.V.E.D

MuSim KenDuri KaHwIn

Aku nk cete pasal aku g kenduri kahwin hr weekend..Dlm satu hri 2 bpe bnyk kenduri yg mak & ayah aku kena g..tp xde ar g sume kan..xlarat nk isi byk2..So pergi yg dkt2 ngn umah jer..Aku pengikut setia, aku suke g kenduri kawen ni..Bkn nk g mkn sgt tp nk g tgk pengantin n pelamin diaorg...hihiih..mcm bdk2 kn..Yg plg best dpt bunga telur leh wt koleksi tau..Suke2..
Ni hasil g kenduri kawen..leh amik gmbo pelamin..mcm2 jenis pelamin ada skrg ni kn..cntik2 sume nyer tau..Jum Layan gmbo pelamin ni..mana tau ada yg nk cedok idea nk wt pelamin kan..

Ni Pelamin sepupu aku..tp xsempat nk amik leklok ar..ramai sgt org nyer..aku pun malu nk amik gmbo ni..Tp cntik ar pelamin ni..

Ni plak kendri kat umah aku..Ni majlis Sambut menantu tp pelamin dia..Fuyooo cntik bangat..Ni sanding utk kali kedua ar ni..Mmg comel ar cute jer...

Ni pun kenduri kawen sepupu aku kat kg.Simple jer..Bleh dikatakan sume bentuk pelamin mcm ni kn..cume muking ubah2 skit wt bentuk lain kan..Ok gak ar..

Ni ar kerusi tuk raja&ratu sehari bersanding..Ms ni sume mata memandang kat pengantin jer..So pengantin kena ar..senyum2 kambing..Jgn malu2..Wt muke seposen jer..hahahah

Ni hantaran konsep ltk dlm bakul kot, sepupu aku wt sendri ni..mmg cntik ar..
ok geng2 nnti klu ada kenduri kawen lgi aku amik gmbo lgi k..
Aku wt ar post nnti k..
Tguu..bubye
0 Responses

Terima Kasih sbb sudi komen blog myra ni..
Myra syg korang...tnpa korang yg komen blog ni..
siapalah myra kan..teruskan tgglkn komen2 korang yer..myra amatlah hargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...