B.E.LO.V.E.D

AwArd From My Luv Prenz..

Mekasih Dya, UmiEy & PatZi Coz bg Award nie...this is Friendship Award...Thanx a lot. Sori Lmbt Publish xde masa...hihihi..Sowi

Nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini.
1. Teman Yg Begitu baik hati n slg syg menyayangi (Dya,Umiey & Patzi)
2. Org Yg SenSitif
3. Work hard n bersggh2 melakukan sesuatu
4. Suka memasak n aku suka mkn mknanyg diaorg masak (Umi & PatZi)
5. Mempunyai hati yg tulus n sgt menyayangi aku...(Btul ke?)

Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sndiri sebelum memilih.
1. Suka sgt tdo..
2. Suka sgt mkn...sume mknan suke..hihi
3. Suke sgt Dri ini sentiasa senyum..
4. Suke sgt main mesej..everytime...lenguh jari ni..
5. Suke sgt wt keje main2 x serius..huuhu
6. Suke wt geng2 aku ketawa n senyum slalu..
7. Suke koya, termenung..
8. Suke ckp byk..walaupun aku pelat..JAHAT..org kate aku Pelat..
9. Suke sgt duk ngn famili..i luv my famili, my big famili..
10. Suke sgt2 leh blik kg seminggu sekali sbb tmpt keje dkt..huhu..xnk keje kat KL..hihi

Anda perlu memilih 10 penerima award dan describe tentang mereka.
- ERm...sume ar aku nk bgi..especially org yg telah bg award ni kat aku (DYa,UMiey & Patzi)
sayang sgt2 korang..rindu sgt..N sape rsa dia kwn aku amikmlah award ni...Amik je xpyh Byr2 k...Bye..


For those who are selected, congratulations. Please take your award by copy and paste the above information together with the image, after that just change the information in numbers only to match your own descriptions.
0 Responses

Terima Kasih sbb sudi komen blog myra ni..
Myra syg korang...tnpa korang yg komen blog ni..
siapalah myra kan..teruskan tgglkn komen2 korang yer..myra amatlah hargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...