B.E.LO.V.E.D

Cete Hari Sabtu..

Boring nyer duk umah sorang2 pas2 kena jaga anak sedara plak..
Smbl2 dodoikan anak buah aku ni smpat lagi aku lyan tenet ni..
Smbil2 update blog ni..
Dah lah hri ni My Luv bz walaupun hri ni weekend sbb dia msk "Kursus Kahwin" tau..
Dh nk kahwin ke abg? hihihi
Xpe ar biar dia dl amik sijil 2 nnti aku plok yg amik yer..Kebetulan Kursus Kahwin 2 ada wt kat opis 2 join je ar..2 pun dia msuk diam2 xde bgtau House mate dia pn...malu katenyer..ada ke nk malu2 menda baik xptt nk malu2 ye syg..
So aku pun boring ar duk umah ni xde org nk lyn..
So aku lyn tenet je ar duk umah ni..
eh..eh..aku xmandi lgi ni..dh kul bpe ni syok sgt duk lyn tenet ni..hahhaha...
Dh kna mrh ngn mak ayah aku sbb xmandi2 lgi..
Ok ar mak aku ajak g kenduri kawen ar..so kna mandi dl k..
Nk g kenduri plak..dkt kg aku jer..
Bye2...
1 Response
  1. myLovepatzi Says:

    haha..gitu rupenye rutin harian duk umah...naqi mangat doh nk nikoh miera..berat doh la awk,x sedia lg..tp awk pesan la etek ker dia,jgn g lwt2..huhu..sori yer naqi..ngadu skit...


Terima Kasih sbb sudi komen blog myra ni..
Myra syg korang...tnpa korang yg komen blog ni..
siapalah myra kan..teruskan tgglkn komen2 korang yer..myra amatlah hargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...