B.E.LO.V.E.D

Dinner @ Yankies Hut

saje nk wt surprise cket kt myluv.abes je opis hour terus g jemput myluv ngn kete.die tnye nk gi mane.ala ikut je la..kite gi jalan2.i take her to alamanda putrajaya.xpenah pegi katenye.so that was her 1st time jln2 kt alamanda.letih je pusing2 perut da lapa shopping samapi penuh tngan beratur cashier punye la lame beratur nk byr parking pun punye la lame jugak at last...dpt jugak aku msuk ke dalam kereta.aku drive gi bangi, dinner kt tempat yang selalu aku lepak zaman muda2 dulu mase study kt upm..


mule samapi kt simpang nak masuk jalan ke restoran ni myluv da mnggelabah " eh nk gi mane ni??" "dalam hutan mane ni??" isk2 myluv pun satu..sabar syg..trust me k..i got a special place for us to dine..hehe.at last..here we are.yankies hut! wa..aku pn da lame x datang sini..da mkin besar kawasan nye.dorg pnye waiter pun ramai foreigner (myanmar,indon,vietnam).haha
kat sini leh nk duk tempat bersila kt lantai, or bersila kt pondok but we choose utk duduk kt tmpt bese2 je..saje nk tgk tv huhu.order mkn ikan pari bakar,tomyam seafood,kailan ikan masin,telur dadar n special cendawan goreng celup tepung.nk story cket part ikan bakar tu 2 kali aku ulang alik tukar menu.mule2 nk mkn ikan pari..pastu gi tukar mkn ikan kerapu..pastu gi tukar blik sbb myluv ni mengidam nk mkn ikan pari..ades..seb bek mamat waiter myanmar burma ni paham ape aku cakap.kalo tak dibelasahnye bakar semua yg aku order tu naye la nak perabihkan..

nasi samapi dalam mangkuk besar.banyak plak tu.pergh..macam kt umah la plak rase.ape lagi..bakal isteriku ini menunjukkan kesolehahannye mencedok nasi ke dalam pinggan..siap suh amek gambar tu.(hehe sory mydear.saje nk wt cite)
ni cendawan goreng celup tepung special yang ade kt yankies hut je taw..

pergh..abes sumenye kitorang makan.."sedapnye cayang.." haha thx coz menghargai..bye yankies hut. my dear da nk blik tganu after this..so tak tau le bile lagi leh datang sini..tertunai hajat mu untuk makan ikan pari bakar ye syg.
0 Responses

Terima Kasih sbb sudi komen blog myra ni..
Myra syg korang...tnpa korang yg komen blog ni..
siapalah myra kan..teruskan tgglkn komen2 korang yer..myra amatlah hargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...