B.E.LO.V.E.D

alkisah se'orang' bear..

"hi.name caye bebear.asal caye dri china.hurm..jauh tu..satu pagi bile caye bngun je dri tido (tido ke?) caye berada di kawasan yg sangat asing bagi caye.rupe2 nye caye ade kt dalam lori.ade byk lg bnde serupe mcm caye kt dlm lori tu..fuyo..ramai geng hehe"
"malam tu caye ngn kekawan dibawa oleh tuan kedai ke danau kota.kitorg lepak2 atas meja bertindan2.sesak.lemas.ah...samapi bile la caye nk mcm ni.tibe2 dtg satu kapel.msuk kedai.nk cari bantal.nk buat peluk mse kt opis.tibe2 si boipren ni terpandang caye.dengan menggunakan hikmat pukau yg caye ade, caye berjaya memukau si boipren ni.hahaha caye da dpt tuan baru..seorang awek yg cungguh cantik jelita..."
"campai kt umah caye jumpe kwn bru lg...rupenye tuan caye ni suke membela spesis2 mcm caye ni..bgus jugak.ade kwn.hehe.caaaaaayang tuan caye.muah muah "

ooi bebear!lebih2 lak.ni blog aku ke blog ko?haha!untuk kekasihku,tunangku,bakal isteriku Noor Hamiza Amira...i love u so much.take care Bebear leklok~
3 Responses
  1. faziey Says:

    bear sy pun ader gak dlm blog ni???
    terharunye...;-)


  2. myranaqi Says:

    ye ar Abu mesti sentiasa bersama hhaahahah....


  3. faziey Says:

    yg awk tu nama aper miera???
    ali ker??hehe


Terima Kasih sbb sudi komen blog myra ni..
Myra syg korang...tnpa korang yg komen blog ni..
siapalah myra kan..teruskan tgglkn komen2 korang yer..myra amatlah hargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...