B.E.LO.V.E.D

HPA Produk



Mulai hari ni myra br nk try gune produk HPA ni
pdhal sejak zaman kolej lagi th psl HPA produk ni..
dh jd ahli sejak kolej lgi.dh 3thn jd ahli kot
tp hari ni br nk try produk HPA ni..hahhahahah
2 pun sbb kwn kolej myra yg srh myra guna produk ni..
ye kate produk ni ok..so myra nk cbe..kite kasi try test dl kn..

Myra cbe produk utk keputihan..
sbb myra mmg alami keputihan yg amat teruk skali..
sblm nk g beli produk ni dh msj kwn myra utk konpemkn jenis ubt yg myra nk beli 2..
tp smpai kat kedai lupa ar plak nama ubt 2...
pakat sebut je nama ubt 2...hihih
akibatnyer myra dh terslh beli ubt ar...
Myra beli Herba keputihan septtnyer beli Paramaria Plus..huhu
dua2 2 utk keputihan tp Paramaria Plus ni lgi bgs sbb lgi byk kelebihan nyer...
2 ar akibatnyer kn pakat beli je...
tp xpe ar try mkn ubt ni smpai hbs dl...

Ni ar ubt yg tersilap beli 2..
Jum tgk khasiat2nye.....

Herba Keputihan

Keputihan atau Leukorhea adalah sejenis penyakit yang dihidapi pada faraj wanita. Ia berbentuk lendir berwarna putih yang berbau busuk dan akan mengakibatkan gatal. Wanita yang menghadapi masalah ini akan menunjukkan tanda-tanda pucat pada wajahnya dan sering mengalami keletihan. Emosi wanita tersebut akan mudah terganggu. Keputihan juga akan mengakibatkan rahim wanta tersebut menjadi kendur dan sekaligus menurunkan keinginan nafsu seks.
Produk ini boleh diamalkan oleh semua wanita yang sudah baligh.

Paramaria Plus
Paramaria Plus merupakan ramuan terbaik untuk wanita kerana ia mengandungi Kayu Serapat (Paramaria Leavigata) yang mengandungi minyak asiri cautchouc dan getah perca, berfungsi untuk mengencangkan rahim khusus apabila wanita tersebut bersalin atau menghadapi masalah rahim turun. Produk ini amat sesuai untuk wanita yang mengalami sakit pinggang, letih, kesemutan pada kaki dan tangan. Herba ini juga boleh digunakan untuk wanita yang akan memasuki alam pernikahan.
Produk ini tidak sesuai diamalkan oleh wanita hamil.

Sinergi terbaik :
1. Keputihan: Paramaria Plus + Keputihan + H.B
2. Kanser Rahim : Paramaria Plus + Shark Cartilage Plus
3. Bersalin: Paramaria Plus + Herba Tuju Angin
4. Senggugut: Paramaria Plus + Senggugut

Khasiat Paramaria Plus :
1. Melancarkan haid
2. Awet muda
3. Menghilangkan keputihan dan gatal pada kemaluan
4. Menghilangkan sakit pinggang
5. Menguatkan rahim
6. Menguatkan tulang
7. Manghaluskan kulit
8. Melambatkan menopous
9. Kebahagian rumah tangga

Komposisi (75 Kapsul per botol) :

1. Paramaria Legivata
2. Ardisa Crispa
3. Morinda Eliptica
4. Labisia Pothonia
5. Cinnamomum Iners

Dos :
Produk ini boleh diamalkan oleh semua wanita yang sudah baligh. Wanita antara 15 - 20 tahun 3 kapsul sehari. Wanita sesudah kahwin 8 kapsul sehari. Wanita Menopouse (putus haid) juga digalakkan mengamalkannya.

Paramaria Plus ni lagi byk khasiat nyer kn..tp nk wt mcm ne dh terslh plh dh...huhuhu..kena ar hbs kn herba keputihan ni dl...ingtkan ubt yg sama..keputihan ni..nk sbut paramaria plus xingt sebut keputihan je trus org 2 g yg ni...

p/s: jd ahli HPA ni byk potongan yg dia beri .Harga asal Pil herba ni RM20 tp sbb jd ahli hage nyer jd RM16.berbaloi2 kn..

4 Responses
  1. Fiza Says:

    myra...
    org guna doh produk ni dulu...tu pun sbb ader org bg hadiah berday...ok gok brang yer.....


  2. myranaqi Says:

    2 ar...
    org kate ok 2 nk try gune 2 hahahahha


  3. Anonymous Says:

    hye mira, sy nak tnye.. lepas da gune produk ni, berkesan tak ? sy nak cuba, tp takut basir je duit klau tak berkesan..


  4. MyraNaqi Says:

    alamk....sori lmbt bls komen2 hahha...br buka blog...so far sy gne ok je..


Terima Kasih sbb sudi komen blog myra ni..
Myra syg korang...tnpa korang yg komen blog ni..
siapalah myra kan..teruskan tgglkn komen2 korang yer..myra amatlah hargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...