B.E.LO.V.E.D

Malu..malu..cover2

Malam ni dlm kul 8.20 my frens Nisa tnya myra ada kat mana.. sbb nk ajak kuar g KFC lpk2 ngn skolmate mula2 xnk g sbb dh mlm kn.. mls nk kuar mlm2 ni. tp bila dipujuk2 oleh nisa, cair gok ar hati myra ni so myra kate ok ar myra nk join ar.. lepak2 ngn kwn2 ..bkn selalu kan.. so lps Nisa kol 2 trus myra bersiap2 ala kadar je ar.. bkn nk g mane pun, dkt je KFC dr umah myra Myra pun ngn gaduh2 tkr bj pe sumenyer sbb xnk ar wt kwn2 kite tertggu2 kn... lps bersiap bgtau kat mak nk kwn jap.. Myra bwk motor je.. dlm 5-10minit smpai ar myra kat KFC kwn2 setia menunggu kat luar KFC ni.. myra smpai je kt dpn KFC, dgn xtrn motor lagi,
duk say hai kat kwn2 dl ar kn
lama x jupe kn ckp2 ar dl.. tut...tut...nk trn dri motor ada sesuatu perkara yg memalukan tlh terjd pd dri ini... huhuhuh...malu..malu..malu.. nk th pe dia yg memalukan dri ni.. myra tersilap pakai selipar ar.. selipar yg myra pakai 2 lain2.. sebelah selipar kakak myra punyer sebelah lagi mak punyer.. malu..malu..malu.. trn je motor ada sorang kwn myra tgur nape myra pakai selipar lain sebelah pe lagi kitaorg sume gelak besar r.. mmg malu gler ar ms 2..xth nk cover mcm ne.. nsb baik lah dlm kete kwn myra ni ada byk selipar.. so leh ar pnjam jap leh cover malu kn... aduh lah..mmg memalukan btl ar.. kwn myra ckp myra ni xhbs2 ngn bolot.... dri sekolah smpai ar skrg.. bkn bolot tp tergesa2 ar sbb excited nk jupe korang ar...hahahah.. pe2 pun mlm ni mengukir satu sejarah yg memalukan.. mira akan kenang smpai ble2 erk.. thnks korang sudi jupe myra Kpd Nisa thnks blanja KFC.. Buat bawi n Zuan korang dh ar gelak2 kn aku erk..aku dh ckp malu k.. hahahha...muke pun dh bengang gler...huhuhu.. lps ni kena lbh berhati2 k.. nk pakai selipar 2 tgk kat kaki k..jgn main sebat je kn... Moral of the story...

selipar kenangan k..
korang sume tlg jgn gelak kn myra k..
tgk je n diam2 sudah..
yg pink 2 selipar kakak myra n hitam 2 mak punyer..
2 ar akibatnyer klu main pakai je selipar org kn..kn dh terkena..
hahahh

p/s : smpai kat umah siap kena gelak2 sbb pakai selipar lain2..huhuhu..so tragis k..nsb ar mlm kn xde ar nmpak sgt kn...huhuhu
2 Responses
  1. adoyai...mira2..mcm2..hihi..


  2. myranaqi Says:

    malu bangat ..huhuh..


Terima Kasih sbb sudi komen blog myra ni..
Myra syg korang...tnpa korang yg komen blog ni..
siapalah myra kan..teruskan tgglkn komen2 korang yer..myra amatlah hargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...