B.E.LO.V.E.D

New Look

Hai..
hri ni aku bosan sgt2..
dh xth nk wt keje pe...dah xde keje agaknyer...
Bosan & boring dh mengadap website yg sama je..
So aku pun duk main2 ar..
smbil2 2 aku tnya geng aku "Nur Umira Mat Hanapi" pe dia buat..
Dia pun xwt keje..hahhaha..duk main Fb gokk...huhuh
Dia kate xde mood nk wt keje n rs mls 2 menjelma haah..
sama ar kite gamok nyer..
Aku pun pe lgi skype ngn Mr.Naqi srh ye cri template yg cntik
utk blog kitaorg ni..Nk upgrade jgk ar sbb sume org duk upgrade blog..
hahahha...*jeles disitu
Mr.Naqi cri ar n decide yg mane nk pilih..
Lps Mr.Naqi & Mrs.Naqi plih so terhasil ar wajah
terbaru blog kitaorg ni...hahahahh..akhirnya..
Harap2 korang sume suke ngn wajah baru ni..
Lps ni korang rjin2 kn dri menerjah kat blog aku ni..
Lps 2 komen2 ar pe yg ptt erk..
N now my new look blog..
Thnks to Mr.Naqi for help me....

p/s : nnti nk tmbh pe2 yg cntik utk blog kitaorg ni..nk kasi lgi havoc..hihi
0 Responses

Terima Kasih sbb sudi komen blog myra ni..
Myra syg korang...tnpa korang yg komen blog ni..
siapalah myra kan..teruskan tgglkn komen2 korang yer..myra amatlah hargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...