B.E.LO.V.E.D

Aku Akan Kembali

Dah lama rs nyer aku x berblogger ni...
Aku lngsung xde mood nk menulis..
Aku cume ada mood nk terjah blog org je..
Kwn2 blog ku, aku ttp membaca n bg komen pd blog anda..
Walaupun blog aku tiada lgi cerita baru..
Tggu ar ms nyer klu aku ada kesempatan akan ku
paparkan kisah2 hdpku..
Pe2 pun aku akan teruskan dunia berblogging ni...
Cume skrg aku mls nk bercete...
Terlalu byk perkara manis n pahit berlaku dlm hdp ku
sepanjang bulan pose sehingga ar skrg ni..
cume aku mls nk berupdate..
sori ye kwn2....
tggu ar kemunculan aku nnti...
Insyaallah aku akn trus update blog ini...


p/s : hri ni aku btl2 sedih...terlalu sedih n sedih...wawawawawa
0 Responses

Terima Kasih sbb sudi komen blog myra ni..
Myra syg korang...tnpa korang yg komen blog ni..
siapalah myra kan..teruskan tgglkn komen2 korang yer..myra amatlah hargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...