B.E.LO.V.E.D

Menyesal

LELAKI.
ni kate2 dri si dia utk myra..
"mmg menyesal abg marah2 ayg selama ni.Abg janji Abg akan jd suami dan lelaki mcm dlm cite tu"
tp blum lgi jd suami dh mrh2..hari2 duk mrh2..lelaki.....
lelaki mmg suke marah2 kn...klu kite slh ckp skit je mmg melenting habis ar..
sbb 2 myra lbh byk berdiam dri dr myra berckp..
myra rs ble myra berckp akan menimbulkan kemrhan org..
sbb 2 jgk kitaorg kurang berkomunikasi..ble bersuara mesti ada je menda yg xpuas hati..
dl dia lain skrg dia lain..dh byk berubah..mmg manusia ni akan berubah setiap masa..
perubahan yg sgt drastik..perubahan ke arah yg xbaik ...huhuh
jgn ar mengharap cinta ni semanis baru2 kite bercinta..cinta ni akan berubah setiap detik..
cinta ni x sumenyer indah..ada ms cinta mmg sgt2 indah tp ada ms cinta ni amat menyakitkan..
pndai2 ar kite bermain ngn cinta ni..xselalunyer cinta akan indah wt selamanyer..
cinta oooo cinta...
cinta vs marah..sbb cinta ar kena slalu kena mrh2 kn..sbb cinta ar kite terpaksa hadapi kemarahan itu..
CINTA...hurmmm
3 Responses
  1. Cik bEe Says:

    uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.sama laa myra..aku kne marh sokmo ngn dye...sampaikan aku jd tawar ati doh dye....uwaaaaaaaaaaaaaaa


  2. lelaki tetap lelaki mira..huhu..


  3. Redbloodsnow Says:

    kecik ati kan bila sang tercinta marah kta kan. nasib baik zie kdg² je kena ngan dillah..hehehe


Terima Kasih sbb sudi komen blog myra ni..
Myra syg korang...tnpa korang yg komen blog ni..
siapalah myra kan..teruskan tgglkn komen2 korang yer..myra amatlah hargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...